Στην Κύκλος, επενδύουμε διαρκώς στην ανάπτυξη προηγμένου λογισμικού που αντικατοπτρίζει τη βαθιά τεχνογνωσία μας στη Διαχείριση Απαιτήσεων και τη συλλογή δεδομένων.
Χρησιμοποιούμε προηγμένα και υψηλής ποιότητας συστήματα Πληροφορικής για τη διαχείριση δεδομένων, τα οποία υποστηρίζονται από μια ομάδα αναλυτών λογισμικού πλήρους απασχόλησης.
Επιπλέον, χρησιμοποιούμε και εξελίσσουμε συνεχώς τη δική μας εφαρμογή διαχείρισης απαιτήσεων, το Collection Management System (CMS), η οποία είναι πλήρως ενσωματωμένη με ένα σύστημα τηλεφωνικού κέντρου και Dialer. Όσον αφορά το Call Center μας και το σύστημα Dialer, βασίζονται στην τεχνολογία Asterisk (ανοιχτής υποδομής) με την εφαρμογή του προϊόντος ‘ViciDial‘. Το σύστημα πλαισιώνεται από επιπλέον δρομολογητές για έξυπνη διαχείριση Εξερχομένων και Εισερχομένων κλήσεων.