Αναγνωρίζουμε τον οφειλέτη – πελάτη σας ως μοναδική και ξεχωριστή οντότητα. Προσπαθούμε να κατανοήσουμε τους λόγους για τους οποίους εκκρεμεί η οφειλή του. Δεν επιβάλλουμε τις απόψεις μας στον οφειλέτη – πελάτη σας, απλά του προτείνουμε λύσεις σύμφωνα πάντα με την εμπορική και πιστωτική πολιτική σας. Δεν χρησιμοποιούμε λέξεις/εκφράσεις, οι οποίες επηρεάζουν αρνητικά τη ψυχολογία του οφειλέτη – πελάτη σας. Χρησιμοποιούμε «θετική» γλώσσα, δόκιμες εκφράσεις και λέξεις κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μαζί του. Είμαστε πρόθυμοι να εξυπηρετήσουμε τον πελάτη σας και να του δώσουμε όλες τις απαραίτητες διευκρινίσεις. Ακούμε προσεκτικά τον οφειλέτη και του δίνουμε χρόνο να ανταποκριθεί, χωρίς να διακόπτουμε ή να μιλάμε ταυτόχρονα.